vrijdag 19 september 2008

Kliederen met verf...

Gisteravond heb ik op het Scrapsiteforum meegedaan aan een online workshop die door Hanneke werd gegeven. Zij is altijd heel creatief en vindingrijk met verf. Dat is zo niét mijn ding, maar ik vind het wel leuk om dingen uit te proberen. Dus heb ik lekker meegekliederd. Hahaha. Stap voor stap loodste zij ons door de kliederbende heen. Achteraf viel het best mee en het resultaat is best leuk geworden. Alleen de laatste rand rondom ben ik niet zo tevreden over. Wat vind jij ervan? (als je dit leest/ziet...)

Detailfoto's... (heb zelfs de chipboardletters bewerkt met de vijl om 'in stijl' te blijven!)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

vind hem leuk geworden!!

Hanneke zei

Ik ook! Leuk dat je hebt meegedaan, ondanks dat je helemaal niet van dat geklieder houdt:)

Janine zei

Gaaaaaf!! ook lekker aan de klieder! (echt wat voor jou, haha..) maar het resultaat mag er zijn! ;)

Fia zei

Ik had het al gezegd, nog een keertje dan hij is.......leuk en verrassend!!!
ga je volgende keer weer kliederen???