dinsdag 18 november 2008

Produktief dagje

Vandaag had ik een dagje vrij. Nu werk ik parttime, dus volgens mijn kinderen heb ik dan heel vaak vrij, maar dat is natuurlijk niet zo. Op andere dagen zijn er genoeg huishoudelijke taken en andere bezigheden die op mij wachten... maar vandaag was ik dus écht vrij en ik had mij voorgenomen om te gaan scrappen. En dat is gelukt!
De eerste LO is "model voor 1 dag" met maar weer eens de foto's van de fotoshoot ter gelegenheid van mijn verjaardag vorig jaar. En naar aanleiding van een sketch op het Scrapdelightforum.

De tweede LO is deze, "far away places", naar aanleiding van een sketch op het Channie&Co-forum, onlangs herontdekt. Met toch nog wat vakantiefoto's. Nu ben ik er écht bijna door.

En daarna nog een LO, gewoon zelf bedacht, "we love to laugh!".

En een detailfoto.

4 opmerkingen:

Patricia zei

Goed bezig Daan, echt super LO's en wat een mooie foto's allemaal zeg!!

Unknown zei

Wat een leuke lotjes weer!

Moet ik toch die 'script' embossingsmal hebben voor de bug haha :p

Anoniem zei

Mooie Lo'tjes. Lekker productief dagje heb je gehad ;-)

Anoniem zei

Really like the far away places LO. Beautiful photo!