zaterdag 28 februari 2009

Ook aan de cupcakes

Een heleboel scrappers zijn op het moment into 'cupcakes', vroeger heette dat bij ons thuis gewoon cakejes, maar nu heet het cupcakes. Kleine cakejes die je kunt versieren met - bij voorkeur marsepein of fondant omdat je daarbij ook nog je embossingmallen kunt gebruiken, maar ook met glazuur. Toen ik vanmiddag eventjes in de stad was zag ik bij Xenos een bakvorm voor minicupcakes. Ik kon deze niet weerstaan en moést dat kopen. Natuurlijk heb je dan ook nog spullen nodig om erin te kunnen bakken...

Ik heb het mezelf uiteraard makkelijk gemaakt, het is maar even om snel uit te proberen he?
En dit is het resultaat dan.

Het ruikt hier lekker joh!

6 opmerkingen:

Unknown zei

hmmm, dat ziet er lekker uit!

Anneke Wijers zei

Wat moet jij nou met prinsessenglazuur, joh?
Je hebt alleen maar zoons!!!
Maar wel leuk cq lekker.

Ellen de Boer zei

Jammie, lekker hoor!! Ik had ook dat prinsessenglazuur, maar vond het wel erg zoet haha..Paul vond het heerlijk! LEuk he die cupcakes bakken!!

Groetjes Ellen

Anoniem zei

zien er lekker uit.. heb ze vandaag ook gebakken :) maar niet met glazuur maar gewoon kaal gehouden ;) xx Tamara

Jola zei

Lekker!! Zijn ze al op? ;>)

Nicky zei

oh wat zijn die lekker roze.... morgen is robin, zal ik dan toch maar zelf aan de bak gaan?!? ja ik doe het! thanks voor de inspiratie hahaha