woensdag 28 juli 2010

Ben het nog niet verleerd gelukkig

Vandaag had ik alweer zin in scrappen! De sketch van de maand juli op het Scrapsite-forum had ik nog niet gemaakt. Dit is mijn uitwerking ervan. Het hertje heb ik uitgesneden in SCAL met de Cricut. Het bestandje (gekregen van iemand) staat al maanden op de computer om te gebruiken met een grappige titel. ;-) Nu was het dan eindelijk zover.

Detailfoto van de rubon. Gelukkig werkte deze mee...

En dit is de sketch die ik gebruikt heb.

En ook nog weer een verjaardagskaartje gemaakt. Ik moet weer een voorraadje maken want ik heb niets meer liggen. Er zullen er nog meer komen dus.

Ik heb er nog eentje gemaakt deze week, maar die is nog niet bij de ontvanger, dus ik wacht nog even om die te laten zien.
En ik heb al foto's en papier klaarliggen voor de volgende layout. Ik ben er weer geloof ik. Zou het aan het weer liggen?

9 opmerkingen:

Angelique zei

Nee je bent het zeker nog niet verleerd ;-). Wat een leuke layout heb je gemaakt. En het kaartje is ook heel erg leuk. Heerlijk als je weer zo lekker achter elkaar kan scrappen.

Grtjes Angelique

Ans Brunsman-Hagens zei

Deze LO straalt gewoon rust uit, dat heb je goed verwerkt! Vind hem prachtig om naar te kijken! (je verleert het nooit Daan hahaha)

Esther zei

Leuk Daan.. en lekker dat je weer de smaak te pakken hebt.

Petra zei

Mooie lay out en leuk bedacht die titel! Sjiek kaartje ;-))

Dora zei

Wat fijn dat het allemaal weer gaat zoals je wilt, en ooknog met een hele mooie lo, en die kaart erg mooi zo ook met die witte rand!

margret zei

Mooi rustig, en de knoopjes maken het idd af, goed bedacht weer van je. Mooi kaartje heb je ook gemaakt.

Wendy Schoonhoven zei

Mooi gedaan Daniëlle, en ondanks het toch iets drukke papier, is het idd een "rustig" geheel geworden, erg mooi. Groetjes, Wendy.

Chantal zei

Je hebt de smaak weer lekker te pakken he? Hij is super leuk!

Jola zei

Das weer een mooie!lekker clean.