zondag 1 mei 2011

Weer iets uitgeprobeerd

Naast het taartenbakken is ook cupcakes versieren leuk om te doen. Zaterdagavond heb ik cakejes gebakken en deze vier versierd voor mijn zwager die ze kado kreeg op een bordje met een briefje geld eronder. ;-)

En vanmiddag heb ik deze nog gemaakt. Gewoon om eens uit te proberen. Ik vind ze wel leuk geworden. En het is een stuk sneller klaar dan zo'n hele taart.... Voor herhaling vatbaar dus.

En ze smaakten ook erg goed kan ik zeggen.

Groetjes,
Daniëlle

10 opmerkingen:

Janine zei

erg leuk!!! en ze lijken me ook heerlijk! :D ennuhm.. zie ik daar embossingsmallen? :D

Fia zei

Die zien er gezellig uit zeg!!!
Om in te happen en....zo leuk gedaan met de figuurtjes er op.
Zullen ook schattig op een etagere staan.

groetjes Fia

Esther zei

Heel erg leuk Daan.. Ik vind het cupcakes maken ook altijd erg leuk om te doen. En ik zie ook dat je embossingmallen hebt gebruikt, makkelijk hé dat je die zo kan gebruiken..

marja zei

ziet er super uit daan! leuk idee om dat kado te geven!

jolande zei

Jumjum....wat heerlijk om naar te kijken...ben benieuwd hoe ze smaken. idd een heel leuk idee om kado te geven. Gaaf hoor!!
Groetjes Jolande

NicoleJ zei

dat ziet er lekker en vrolijk uit. Mooie cupcakes en leuk dat je dat met embossingmallen doet!

Dora zei

Deze zien er ook erg mooi uit!

Unknown zei

Ze zijn super !!

Tineke zei

Ze zien er prachtig uit. Heb je ze ook met iets gevuld Danielle.

blogvanco zei

Wat gaaf zeg ! Kan ik al een bestelling bij je plaatsen?