zondag 18 september 2011

Poesiealbumswap, cakepops en jaaroverzicht 2011

Omdat ik mij had opgegeven voor de poesiealbum-swap moést ik deze week wel aan de slag. Een leuk (ik vond het wel toepasselijk) versje gevonden op internet, poesieplaatjes gekocht en maar beginnen... maar met die plaatjes vond ik het toch niet leuk. Dus dat aan de kant en toch maar op de scrapmanier geprobeerd. Dit is het geworden. Tineke heeft het ontvangen, dus ik kan het hier laten zien. ;-)

Ook heb ik dit weekend eens geprobeerd om thuis cakepops te maken. Van kant-en-klare cake en roomkaas. Vulling was niet zo lekker als dat van de workshop, volgende keer toch maar eens botercreme proberen. De smeltchocola ging er wel mooi omheen, alleen duurde het heel lang voordat deze stolde. Waarschijnlijk omdat het chocola was bedoeld voor een fondue... Maar toch zag het er wel aardig uit.

En gisteren heb ik toch maar doorgepakt en heb mijn jaaroverzicht van 2011 gemaakt van de maanden die nog moesten. Ik ben weer 'bij'!

Allemaal in dezelfde stijl, dus eigenlijk zo klaar. Het meeste werk is de foto's uitzoeken, collage maken en het verhaal...

Nog maar een paar maanden en ook dit jaar is alweer voorbij. De tijd vliegt.

Daniëlle

6 opmerkingen:

NicoleJ zei

wat heerlijk dat je weer bij bent met je 2011-project. Leuke pagina's. Misschien dit ik het volgend jaar ook wel op die manier ga aanpakken.
En je hebt de smaak lekekr te pakken met de cakepops

Margot zei

leuk idee zo'n poeziealbumswap! je lo's zijn gaaf!

Petra zei

Gaaf je poeziealbumswap en wat een leuk gedichtje ;-))

Leuk die cake-pops, staan bij mij ook op het programma als ik de stokjes gevonden heb!

Dilly zei

Fijn dat je nu bij bent met je 2011 project. Dit spreekt mij wel aan om ook nog een keer te doen. Leuk album en gaaf om later er nog eens bij te pakken.

blogvanco zei

Wat een leuke poesie Daan, gaaf gedicht ! En je jaaralbum wordt (is al) erg mooi!

Fia zei

wat goed dat je zoveel heb gedaan zeg echt heel leuk geworden en ook leuk om later door te bladeren.

Je poesie bijdrage is schattig ook het gedichtje......geweldig!!!