zaterdag 24 december 2011

Fijne kerst gewenst!

Mag ik jullie voorstellen aan onze kersthond. ;-) Zo leuk...



Hier in huis loopt het helaas met de puberjongens weer eens helemaal niet lekker... maar we hebben nu echt (moeilijke) knopen doorgehakt. En hopelijk gaat het dan de goede kant op met ons. Ik wens ons in het komende jaar vooral rust en een liefdevolle relatie.
Voor al mijn bloglezers: hele fijne feestdagen gewenst en alvast een bijzonder, liefdevol, gezond, gelukkig, creatief, dansbaar, rustig 2012! Tot blogs, ziens of mails!

Liefs,
Daniëlle

9 opmerkingen:

Fia zei

Ik wens jullie ook rust en vrede toe en de zingende kersthond maakt je vrolijk.....hahahaa wat een leukerd!!

Leuk filmpje ook van het meisje met de zwavelstokjes..

Fijne dagen lieve Daniëlle...

Petra zei

Ik hoop van harte dat je wens uit mag komen;-)

Fijne kerstdagen.

Groetjes,

Petra

Ans Brunsman-Hagens zei

Hoi Daan,

Ik wens jou idd een heel fijn en rustig jaar vol vrede in je huis... En dan die hond, geweldig!! Hoe reageert Tobias (zo heet ie toch... weet het niet meer...) op het hondje?
Fijne feestdagen!!
xxx

marja zei

geweldig die hond!
en ik wens jullie zeker heel veel liefde en rust in het nieuwe jaar! (en hopelijk ook een beetje tijdens de feestdagen...)

Dora zei

ow meid! ...Ik wens je alles wat je zou willen maar vooral die rust, ik zou als ik zou kunnen een hele lading naar je toe blazen!

Ageeth zei

Lieve Daniëlle, je hebt in ieder geval een vrolijke hond in huis :-)
Ik hoop dat jullie gezellfige feestdagen hebben en een goed 2012
LIefs Ageeth

blogvanco zei

De humor ligt weer om de hoek en dat is nou weer knap !! Ik wens jullie een goed nieuw jaar toe, dat je wens maar uit mag komen ;)

Liefs, Co

Esther zei

Geweldig zeg, ik vind hem erg leuk.. Ook voor jouw hele fijne feestdagen!!

Tineke zei

Danielle, ik wens jou een heel gelukkig en qua familie rustig jaar toe. Ik hoop dat het een goed uiteinde wordt en wens jou en je dierbaren het allerbeste toe.