woensdag 8 februari 2012

Walking in a winter wonderland

En ik heb weer een layout gemaakt naar aanleiding van de Scrappiratie op het Scrapsite-forum.
Marcia had mooie sneeuwfoto's geplaatst, dus ben ik op zoek gegaan naar zulke foto's. Recente foto's kon ik niet vinden want deze winter hebben we hier nog geen echte sneeuw gehad. En oudere foto's staan op de externe harde schijf, maar ik had geen zin om dat ding aan te sluiten... Dus toen maar rommelen tussen de foto's die er nog lagen. En ik vond nog een setje van december 2007.


En dit is het geworden. Achtergrondvel is een heel oud papiertje van Basic Grey. Ook heb ik weer eens mijn sneeuwvlokkenpons gebruikt. 
Op deze detailfoto kun je de sneeuw zien die op de sneeuwvlokken zit gelijmd. 


Tot de volgende keer maar weer!
Daniëlle

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gave lo en leuk zo'n detailfoto van de vlokken !

Ylona zei

Mooie lo!
Heerlijk winters.

Esther zei

Heel erg mooi.. En die pons van de sneeuwvlokken vind ik ook erg leuk..

Dilly zei

Mooie LO Daniëlle, die kleuren van het papier van BG passen er bijzonder goed bij.

Jola zei

Wow, gaaf ! En wat mooi die kleuren ! En echt een oude foto, hé ? je ziet er zo anders ( nog beter) uit tegenwoordig !

scrapdictive zei

Een heerlijk winterse LO!

Margot zei

mooie lo! leuk effect dat de foto's een tikkeltje scheef geplaatst zijn, speels!