vrijdag 27 april 2012

Daar ben ik weer!

Het werd weer eens tijd om mijn blog bij te werken. ;-)
Als eerste maar mijn smashbook, met de laatste dagen van maart en begin april. Bij deze vond ik de linkerpagina te mooi om er iets overheen te plakken. Het is dus bij een randje gebleven.



En hier komt er nog wat op de linkerpagina, maar ik vond dit al zo leuk om te laten zien...


Verder nog wat 'lieve' kaartjes, met mijn nieuwe hartjesstans gemaakt. Deze voor mijn zoon en zijn vriendin die een half jaar hadden.


En deze kaart voor een collega die getrouwd is. Extra groot formaat (A5) zodat er veel tekst in geschreven kon worden.

Prettig weekend!
Daniëlle

7 opmerkingen:

NicoleJ zei

wat een geweldige kaartjes. Zo'n hartjesstand moet ik ook eens scoren.
En je smashbook wordt echt prachtig, die wil ik wel een sin het echt zien. Neem je hem mee 16 juni?

Tineke zei

Wat een prachtig kaartje voor je zoon. Door zijn eenvoud echt super. Het andere kaartje vind ik ook erg lief. Je smash pagina over je schoenen vind ik geweldig. De andere is ook leuk en ik zou ook die pagina niet wegplakken, inderdaad veel te mooi.

Esther zei

Je bent weer lekker bezig geweest.. Heel erg leuk. Ik ben wel benieuwd welke stans je hebt gekocht..

Anoniem zei

Leuk dat groen op je smashpagina"s,
wil hem 16 juni ook wel in het echt zien :)

blogvanco zei

Dat smashen gaat je heel goed af Daan, wordt een mooi vrolijk geheel zo. Kaartjes zijn ook errug leuk !

scrapdictive zei

Ontzettend leuke kaartjes en dat smash book ziet er ook goed uit!

Ageeth zei

Wat een leuke hartjeskaarten, die ga ik zeker onthouden. En tja met een smashbook heb ik niet zoveel, maar het ziet er wel leuk uit.