zondag 17 februari 2013

Tijd voor de zon...

Vandaag scheen lekker de zon. Heerlijk, daar zijn we allemaal aan toe geloof ik.
En dit - in combinatie met het bericht dat scrapdinnetje Nicole op vakantie gaat naar Rhodos, en wel in hetzelfde hotel als waar wij in 2010 waren - brengt mij ertoe om de foto's te laten zien van onze vakantie daar. 


Dit heb ik al anderhalf jaar geleden gemaakt, maar nog steeds niet op de foto gezet. Vooral omdat ik geen zin had om alle bladzijdes uit de hoesjes te halen...



Maar nu moest het er toch maar eens van komen. Al is het alleen maar om het aan Nicole te laten zien. Want niet alleen gaat zij hiernaartoe, maar dit album is ook in haar stijl gescrapt. 


Deze van het boogschieten is wel één van mijn favorieten.




Bedankt voor je inspiratie! ;-)



Genieten van de zon, het zwembad, het strand, de gezellige stadjes en elkaar. Achteraf bleek dit de laatste vakantie met zn vieren.



En nu, op naar de lente! 

Daniëlle

6 opmerkingen:

Stampin'time by Janny zei

ziet er top uit Danielle, wij zijn in 2011 naar Rhodos geweest. Zou zo wel weer willen.

Groetjes Janny

NicoleJ zei

Dat is een mooi album geworden en oh.... wat krijg ik hiervan zin in onze zomervakantie!!!!
Thanx voor het delen.

Tamara zei

Ik ben er ook 1, 5 jaar geleden geweest en herken een hoop :-) leuke lootjes.. xx Tamara

Chantal zei

Heerlijk zomers album.

Dilly zei

Wat een mooi album is het geworden Daniëlle, heerlijk die zomerse foto's ik krijg hierdoor wel nog meer zin aan de zon.

Anneke Wijers zei

Oh, wat een mooi album Daan!
Zo vrolijk en zomers.
Ik hou wel van kleur. ;-)