zondag 14 december 2008

Workshop en aankopen

Gisteren met vier andere forumleden naar Utrecht geweest om een dagje te workshoppen bij Michelle (Scrapdelight) thuis. We hebben weer vreselijk gelachen én hard gewerkt. Het minialbum was niet ingewikkeld maar wel bewerkelijk. Gelukkig ben ik een heel eind gekomen, zoals wel vaker. Ik sta bekend als snelle scrapper... ;-)
Hier zie je ons bezig.

De foto's zijn gemaakt door Janine.

En natuurlijk moest er nog eventjes geshopt worden. Dit heb ik gekocht. Veel cardstock, wat dessinpapier, bloemetjes, een leuke borderpons en gave stansen voor de BigShot!

Ik vond dat ik het verdiend had na deze nare week op het werk...

6 opmerkingen:

Ans Brunsman-Hagens zei

Leuke spulletjes heb je gekocht!!
Veel pleier ermee, straks heb je wel één voordeel, je hebt tijd om te scrappen (tot je weer werkt hebt natuurlijk)...

Veel plezier ermee!!

Janine zei

hihi het was gezellig he?!
je hebt leuke spulletjes gekocht!
ben ook benieuwd naar het eindresultaat van je cupcake boekje! ;)

Esther zei

Leuke spullen hoor.. Het was zeker gezellig!! Ook ik ben benieuwd naar je boekje..

Nicky zei

dat ziet er gezellig (en verhit!) uit. wil je boekje wel eens zien hoor! mooie spullies heppie!

Hanneke zei

Nou! Dat heb je zeker verdiend na deze rotweek! Gezellig is dat toch he, met een heel stel meiden aan de scrap! en wat een mooie spullen heb je gekocht, ben heel benieuwd welke pons dat is, kan de foto's niet vergroten....

Patricia zei

Ben benieuwd naar je eindresultaat Daan!! En wat een leuke aankopen!!