zaterdag 22 augustus 2009

Awards...

Van Petra kreeg ik onderstaande Award, waarvoor ik zeven dingen over mezelf moet noemen, waarvan ik denk dat die interessant zijn voor de lezers.

Komen ze…
1. Ik hou erg van een even aantal, zo neem ik meestal twee plantenbakken, vazen of wat dan ook, mee om in huis neer te zetten. En ook graag twee, vier of zes dropjes. ;-)
2. Mijn lievelingsgetal is 8.
3. Mijn meeste kleding is bruin, in tegenstelling tot die van veel andere vrouwen, die vaak zwart dragen.
4. Ik let erg op “punten en komma’s” in geschreven taal. Daarmee bedoel ik spel- en grammaticafoutjes. Dat is beroepsdeformatie zeg ik altijd.
5. Ik heb mijn man leren kennen via een chatsite op internet.
6. Ik kan niet zo goed tegen rommel en ben erg georganiseerd. Denk dat een heleboel mensen dat wel weten. ;-)
7. Ik ontbijt door de week altijd met twee boterhammen met hagelslag.
Of het interessant is weet ik niet, dat merk ik wel aan de reacties. Hahaha.

Daarnaast kreeg ik van Petra én Tamara deze Award.

En hiervoor moet ik vijf dingen opnoemen die ik leuk vind en die niets met scrappen te maken hebben. (in willekeurige volgorde)
1. Ik hou van lezen, vooral chicklit. En dan vooral aan één stuk doorlezen, ongestoord, in een dag een boek uit!
2. Ik hou van het gevoel van de wind over mijn blote armen wanneer ik fiets op een zonnige, niet te warme dag.
3. Uitslapen op een vrije dag. Heerlijk om niet gewekt te worden door de wekker, met het idee dat de hele dag nog voor je ligt.
4. Gezellig uit eten gaan met mijn mannen.
5. Internetten. ;-)
Op verschillende blogs heb ik deze awards al voorbij zien komen, ik geef beide Awards door aan Elvy, Esther, Natalie, Michelle, Yvette, Jola en Margret. Hopelijk hebben jullie deze nog niet gekregen. En succes met het beantwoorden van de vragen. Petra en Tamara, bedankt voor de eer!

6 opmerkingen:

Nicky zei

leuke antwoorden!!! zie hier en daar wel dingetjes die ik vreselijk herken (ondanks dat het dan weer helemaal andere antwoorden zijn dan die van mij...hahaha). gefeliciteerd met je awards!

Ans Brunsman-Hagens zei

Leuk om te lezen Daan!!

Jola zei

Leuk om te lezen, maar het meeste wist ik al, ha ha

En bedankt voor de awards, ga er morgen mee aan de gang.

Wendy Schoonhoven zei

Hoi Daniëlle, leuk hoor al die awards, gefeliciteerd en ook nog met je huis, ik wens je alsnog veel woonplezier toe. En nog bedankt voor je lieve woorden op het berichtje op mijn blog over mijn vader, doet me goed. Groetjes, Wendy.

Angelique zei

Heel leuk om te lezen Danielle.

Groetjes Angelique

Dora zei

Ik vind het erg leuk om die antwoorden te lezen,leer je iemand toch iets beter kennen, en ik zie ook wel dingen terug, gefeliciteerd met de awards!