zondag 14 maart 2010

Wat een leuke dag...

... was het gisteren! Met een stuk of twintig meiden van het Scrapsiteforum hadden we afgesproken in Amersfoort voor een high tea. Zo ziet dat er dan uit.

Lekker zo'n high tea en gezellig gekletst met internetbekenden die je toch al aardig kent, maar waarvan je nog niet iedereen in het echt hebt gezien.

Natuurlijk zijn er genoeg foto's gemaakt. Sorry Nicole. ;-)

Van Tineke kregen we allemaal nog een schattig gescrapt notitieblokje.
En daarna was er ook nog tijd om naar Paper&Pictures te gaan om te shoppen.
Dit zijn mijn aankopen. Een deel ook nog gekocht bij Scrapcorner (dat had Ageeth meegenomen). Het schattige Tildapapier heb ik van Esther gekregen, voor het meerijden.


Zo, en nu ga ik even lekker scrappen!

6 opmerkingen:

Angelique zei

Wat zal het gister gezellig zijn geweest. Het ziet er in ieder geval wel heel gezellig uit.

Wat heb je de laatste tijd weer leuke dingen gemaakt.

Groetjes Angelique

Tineke zei

Wat was het gezellig gister. En wat een leuke dingen heb jij in je mandje gedaan, dat had ik helemaal niet gezien. Veel plezier ermee en tot de volgende keer.

Esther zei

Leuke spullen heb je gekocht.. en het was gezellig!!

Petra zei

O ben jaloers....volgende keer hoop ik ook mee te kunnen, lijkt me zo leuk en mooi papier heb je gekocht ;-))

blogvanco zei

Jaaaaaaaaaaah wat was het gezellig hè? En dan als toetje nog shoppen ook, ohohohooooh ... leuke spullies heb je gescoord ;)

Dora zei

Ow wat een leuke spullen je kan weer even door. En zo'n dag is erg leuk, dan zie je elkaar eindelijk eens in het echt, ziet er gezellig uit!