zondag 20 juni 2010

Weekendje Sauerland

Lekker met zn tweetjes een weekendje er tussenuit. Relaxed genieten van de rust, het eten, drinken en elkaar. ;-)
Wat foto's van vrijdag.

Op zaterdag heel sportief (nou ja...) fietsen gehuurd (mét trapondersteuning anders kom je echt de berg niet op). Maar ik ben een watje, ik vond het afdalen op die grindweggetjes doodeng.

En op zondag nog een dorpje bezocht en 's middags als afsluiting wandelen op het Lutterzand want in Winterberg regende het.

Genoeg fotomateriaal weer dus. Want dit zijn er maar een paar van de 163 (!) foto's die we gemaakt hebben.

6 opmerkingen:

Petra zei

Heerlijk zo'n weekendje weg, zou ik ook wel willen ;-))
En die grindweggetjes vind ik ook eng hoor om daar zo hard af te dalen.
Leuke foto's!

Groetjes,

Petra

blogvanco zei

Hele leuke foto's, zo vlakbij eigenlijk maar toch een andere wereld. Lekker hoor zo'n weekend (wil ik ook, HAHA).

PatriciaKleijn zei

Ziet er gezellig uit hoor :) kan je weer lekker scrappen met die foto`s

*Kus Patries*

Esther zei

Heerlijk hoor zo samen een weekendje weg..

Jola zei

Oh heerlijk toch, zo even weg met zijn tweetjes!
En één en al herkenning voor mij ; het straatje, en de skischans , waar we altijd skien. Leuk om te zien.Leuk ook om te zien hoe het er in de zomer uitziet!

Dilly zei

Lekker is dat zo'n weekendje ervan tussen. Wat een leuke foto's en je kunt goed zien hoe jullie samen genieten.