woensdag 30 mei 2012

Veel gebeurd...

De afgelopen tijd was niet zo leuk. Mijn oudste zoon is heel ziek geweest, heeft bijna een week in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Maar tijd en rust om te scrappen was er niet. Wel heb ik de afgelopen week kunnen smashen.




Allemaal over de maand mei. ;-)


Natuurlijk ontbreken ook de minder leuke dingen niet...


Maar er is ook weer tijd en ruimte om leuke dingen te doen...




Happy smashing!

Daniëlle

Vergeet ik helemaal te melden dat Yvon het juiste antwoord heeft gegeven bij mijn vorige blogpost. Een envelopje is naar je onderweg inmiddels.

7 opmerkingen:

Tineke zei

Leuke pagina's weer Daniëlle. Ook heb je het allemaal van je af kunnen schrijven toen je zoon ziek was.

Marielle zei

Vind jouw uitwerkingen van een jaarboek erg leuk om te zien... misschien ga ik het volgend jaar ook een x proberen zo... of eerst met een maandje beginnen ;-)

Esther zei

Heel erg leuk Daan.. Ik vind het leuk om te zien hoe je smasht

Ageeth zei

Wow dat ziet er mooi uit. Ik begin zelfs dat smashen leuk te vinden :-) Dit is natuurlijk wel heel leuk om te bewaren voor later.
Liefs Ageeth

Stampidoe@gmail.com zei

Super leuk geworden Danielle ondanks het minder leuke erbij van je zoon het hoort er wel bij hoop dat hij snel opknapt.
Heb je vlopje gisteren ontvangen bedankt, zet het straks op mijn blog

groetjes yvon

Dora zei

Ik hoop dat je zoon snel opknapt!
Hele mooie pagina's voor je boek!

Fia zei

Dat heb je weer zo fantastisch gedaan ondanks je zorgen om je zoon...knap hoor!!
Always be yourself vind ik zo mooi!!

liefs Fia