maandag 11 augustus 2008

Dommetje van deze week

Elke maandag maak ik voor het scrapsiteforum een dommetje, als voorbeeld voor de rest die meedoet. DOM staat voor Deck Of Me, een pak speelkaarten die je een jaar lang, elke week scrapt. Elke week dus met een woord of zin als "opdracht". Ik was dit jaar zelf begonnen om opdrachten te volgen die op een ander forum gegeven werden, maar bij ons werd het leuk gevonden om het ook te doen, vandaar dat ik na een tijdje de taak op me heb genomen om het wekelijks bekend te maken. Op een bepaald moment hield diegene daar ermee op. En nu haal ik de opdrachten overal vandaan, van nederlandse forums, van de amerikaanse scrapster die ermee begonnen is, of ik bedenk ze zelf. ;-)

Deze week (alweer week 33!) is de opdracht: familie.
Mijn kaartje aan de voorkant:

En achterkant:

Rechts bij de linkjes staat een link naar een album op mijn space waar alle dommetjes achter elkaar te bekijken zijn.

2 opmerkingen:

Patricia zei

Hij is weer harstikke leuk Daan!!

marjan zei

Wat leuk dat jij ook Domkaartjes maakt !Op een ander forum...ik doe mee op het SA forum,maar loop inmiddels een beetje achter..
Moet er gauw weer eens mee aan de slag.Ze zijn mooi,je kaartjes.Je scrapt trouwens mooi,heb ff rond zitten neuzen op je blog,heb vandaag een internetavondje ;)