vrijdag 15 augustus 2008

LO: prachtig uitzicht

Een paar dagen al niet geblogd... ;-)
Ik heb ook niet veel gescrapt, dus kan niets nieuws laten zien volgens mij.
Maar kan nog wel proberen of het lukt om de spread te plaatsen. Die van afgelopen weekend.
Dat lukt dus nog steeds niet... snap er niets van. Heb de linker- en rechterkant apart gefotografeerd en nog plaatst blogger de foto's overdwars.

Nou ja, dan maar een andere recente LO om te laten zien. Eentje van de vakantiefoto's, deze heb ik groot laten afdrukken. Het prachtige uitzicht vanaf ons balkon in Noorwegen!

Nou ja, deze lukt dan gewoon weer wel... Blijft vreemd...

4 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Daan,

Je hebt weer een super LO gemaakt!!

Kun je de instellingen niet veranderen bij de foto's toevoegen?
Je kan ook wel proberen om ze in het klein erop te zetten en dan de foto te verplaatsen in je bericht...

Succes ermee hoop dat het je lukt!!

Liefs Patricia

Nicky zei

mooie lo! en idd mooi uitzicht zeg!

Hanneke van der Linde zei

Allereerst natuurlijk wat een gave lo!!

En die vertaalknop lijkt me inderdaad handig, nu hoef ik niet in het Engels te gaan bloggen.... dat was ik ook eigenlijk niet van plan... :o)

Anneke Wijers zei

Mooi hoor!
Ook de foto is super.