zondag 26 oktober 2008

Blogcandy winnen?

Zoals ik vorige week vrijdag al liet weten dat ik binnenkort de 2000ste bezoeker van mijn blog zou verwelkomen, nu is het dan zover! En dat betekent een klein feestje. ;-) En bij een feestje hoort een kadootje. En om in scrap- en blogtermen te blijven: een blogcandy!
Wil je hiervoor in aanmerking komen, laat dan een grappig, apart, leuk berichtje achter bij deze posting. A.s. woensdag zal ik dan een winnaar bekend maken en de blogcandy naar die persoon opsturen.
Leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog en nog leuker dus als je ook een berichtje achterlaat!

Groetjes,

16 opmerkingen:

Heidie zei

ja, wat moet ik nou voor een grappig of leuk berichtje achter laten. Ik kan wel gaan slijmen dat ik je blog candy erg graag wilt winnen, maar dat doet iedereen natuurlijk al.LOL. Nee hoor, ik wil je gewoon feliciteren met je 2000 ste bezoeker.
groetjes Heide

Anoniem zei

hartstikke leuk danielle dat de 2000ste bezoeker al is langs geweest.. om daan het 5 dubbele.. de 10000 ;) xx Tamara

Patricia zei

Beetje vroeg maar ik zeg het maar alvast...

Zwarte Piet... wiedewiedewiet
Ik was diegene die dit berichtje achterliet.

Wil je die Sint de groeten doen?
Gooi die blogcandy dan maar in mijn schoen!

Zwarte Piet... wiedewiedewiet
Ik kan alleen maar hopen dat jij dat ook ziet.

Mwahaha wat een LOL!!
Nah van harte met je 2000 bezoekers op naar de 3000 en hoger!!

xxx Patricia

Jola zei

Ja, Patricia is erg orgineel,ha ha
Ik zelf ben altijd erg slecht in grappige of aparte berichtjes.
Dus ik laat het gewoon bij een felicitatie.Op naar de 3000!

Esther zei

Lastig hoor een grappig blog berichtje achter laten.. Pff dat is niet echt iets voor mij maar goed is laat wel wat achter.. Super dat je op de 2000 bezoekers zit.. op naar de volgende 1000 zal ik maar zeggen.

Liefs,

Esther

Ans Brunsman-Hagens zei

Leuk initiatief Daan!
De volgende 1000 komen er al aan!
Succes met je blog, o,o,o, wie krijgt die blogcandy toch?

Ik hoef niet mee te doen hoo, ik support je idee! Geweldig!

Anoniem zei

Doe ook gewoon voor de gezelligheid mee.... Hartelijk Gefeliciteerd met de 2000 bezoekers en wens je verder nog veel plezier en suc6 met je blog !

margret zei

Ook van mij de felicitaties voor je 2000 bezoekers!
Je scrapwerk is het ook dik waard om goed bekeken te worden.

Fia zei

Wat een leuk idee Daniëlle!!!!!
Jouw blog is altijd leuk en verrassend om naar te kijken dus op naar de 3000!!!

Anoniem zei

Bijna 2000 al, hij gaat goed :-D
Leuke blog heb je ook!!

Omdat je leuke berichtjes wil zal ik een mopje plaatsen ;-)

Een man rijd met zijn auto naar zijn werk.
Aan de eerste rode lichten ziet hij een geel mannetje staan.
Hij stapt uit zijn auto en het mannetje zegt : hallo ik ben het geel mannetje en ik kom van Venus ik ben op zoek naar eten .
De man geeft het mannetje zijn boterhammen ,
Aan de volgende rode lichten ziet hij een groen mannetje staan
Hij stapt weer uit zijn auto en het mannetje zegt ; hallo ik ben het groen mannetje en ik kom van Mars ik ben op zoek naar drinken.
De man geeft het mannetje zijn cola,
Aan de derde rode lichten ziet hij een blauw mannetje staan
Hij stapt hier ook uit zijn auto en vraagt : weer een kut mannetje en van welke kutplaneet kom jij?! Het blauw mannetje zegt : uw rijbewijs a.u.b!


Groetjes Martine1979 (sa)

Petra zei

Gefeliciteerd Daan, alweer 2000 bezoekers!!! Wat gaat dat snel he?
Gr Petra

Unknown zei

Het enige wat Naat weet,
is dat ze niets weet :p

gefeliciteerd met je bezoekers! wens je er nog vele toe!

Anoniem zei

Daan, proficiat met alweer 2000 gluurders.


And .... I just LOVE candy, especially since candy does not fit in my diet any more.

So, i just NEED candy ;)

Toedeloe,
liefs, Co

Yvette zei

2000 bezoekers, goed bezig hoor hihi. Maar bij een feestje hoort wel een pruik hoor, haha. Kom op, ik wil pruiken zien!! haha.
Heb je al besloten of je het volgende weekend er weer bij bent, zou wel gezellig zijn!!
Groetjes Yvette

Janine zei

heej heej! wat super leuk en verleidelijk lekker!
blogcandy wat doe je me aan!
het is al zo erg met me! ;)haha
gefeliciteerd met al die bezoekers! en er komen er vast nog veeel meer! :D

Anoniem zei

Doe mij maar wat candy, ik doe niet aan diëten hoor, haha! Nu we het toch over wat lekkers hebben ;-) ik kwam laatst een leuke quote tegen die sindsdien bij mijn favorieten hoort, namelijk:

'A balanced diet is a cookie in each hand.'

That's sooo me! LOL

Gefeliciteerd met je 2000 bezoekers. Ik zou zeggen, op naar het dubbele!

Liefs, Naoual.