maandag 6 oktober 2008

Een geweldig weekend!

Ik heb een geweldig scrapweekend gehad! Met veel kletsen, lachen, scrappen, shoppen en weinig slaap... ;-)
Er was tijd om vrij te scrappen en er waren drie workshops (met leuke minialbums). Hier zijn er twee, de laatste moeten nog een paar foto's in... Verder heb ik nog vijf LO's gemaakt en eentje half... Een produktief weekend dus voor mij! En van mijn verjaardagsgeld heb ik de Cuttlebug gekocht!

Boekje 1, met foto's van de fotoshoot die ik vorig jaar voor mn verjaardag heb gekregen.

Workshop twee, foto's van een dagje in Antwerpen.


Michelle en team, en natuurlijk de rest van de aanwezigen, bedankt!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

je albums zijn echt super leuk geworden!!

Esther zei

Dat ziet er super uit Daan!!

Ans Brunsman-Hagens zei

Wauw Daan, wat hebben jullie je best gedaan zeg!! Zijn mooie albums geworden, die waar je de foto's van de fotoshoot hebt verwerkt, super!!!!! De andere is ook mooi hoor!!

Anoniem zei

WOW dat ziet er geweldig uit!

Hanneke zei

He, he, even weer lekker bijgelezen op jou blog! Leuk al die verhalen en zeker al de mooie scrapsels die je laat zien. Hartstikke leuk, die boekjes!

Anoniem zei

Ik ben vooral verliegd op die van de fotoshoot, wat een prachtig papier is dat toch! En die van Antwerpen, iemand anders zei het al, moeilijk papier, maar wel heel mooi!!!

Janine zei

ontzettend leuk geworden allemaal!
super! maar het was dan ook een super weekend!
bedankt voor de gezelligheid he?! ;)

Wendy Schoonhoven zei

Wat ziet het er allemaal gaaf uit zeg en jouw foto's zijn zoooo mooi!!xxxWendy.