woensdag 1 oktober 2008

Speedscrappen en Secret Scrapper...

Op het forum van Scrapdelight organiseren ze vaak leuke dingen. Het is vooral ook leuk om eens niet zelf iets te bedenken, maar gewoon lekker 'aan te schuiven' en mee te doen. ;-) Zo heb ik de afgelopen dagen een LO gemaakt voor de Secret Scrapper, waarbij je dus een anonieme opdracht krijgt van iemand en je kunt raden van wie. Mijn opdracht was deze sketch en deze woorden: "Favoriete materialen zijn: 1. Scenic Route papier 2. flowers 3. ribbon/fiber."

En dit is mijn uitwerking geworden.

Detailfoto van de journaling.

En maandagavond was er weer een avondje 'speedscrappen', waarbij om 20.00 uur een sketch wordt geplaatst en waarvoor je dan in principe een paar uur de tijd hebt. Nu ben ik sowieso wel een snelle scrapper, dus daar heb ik geen moeite mee. Alleen de maandagavond heb ik op de bank doorgebracht met mijn oudste zoon (qualitytime), maar gisterochtend heb ik een LO gemaakt n.a.v. deze sketch.

Ik was met een uurtje klaar ongeveer...

Dit vlindertje is gemaakt van een bloemetje, leuk he? (was een tip op het Scrapsiteforum)

Het is een hele lap tekst geworden... sorry! ;-)

1 opmerking:

Monique zei

Je lootjes zien er erg leuk uit.
Mag ik de sketches weer van jouw liften? Ze zijn namelijk erg leuk en kan er wel wat extra gebruiken.