woensdag 7 januari 2009

Kaartjes gemaakt

Maandagavond organiseerde Natalie de maandelijkse onlinecrop op het Scrapsite-forum. Dit keer met kaarten maken in plaats van een layout. De eerste opdracht was "maak een kaart n.a.v. een sketch", dat is bij mij deze geworden.

De tweede opdracht (een uur later) was "maak een kaart in een aparte vorm". Ik moest er even over nadenken, maar besloot toen om de malletjes van de workshop cupcakes te gebruiken. En voilà, kaartje nummer twee.

Derde opdracht was het liften van een kaartje, alleen vond ik het voorbeeldkaartje niet zo leuk, dus heb ik nog een kaartje gemaakt in een aparte vorm. Deze keer geïnspireerd door iets dat ik bij een medescrapster op haar blog had gezien.

Ik heb dus weer een (klein) voorraadje kaartjes liggen. ;-)

6 opmerkingen:

Nicky zei

oh wat zijn ze leuk, vooral kaartje 3 is om te smelten!!

Anoniem zei

wat een leuke kaartjes daan!! vooral de cupecake is favo :) xx Tamara

Hanneke van der Linde zei

Oh! Je kaarten zijn hartstikke leuk!!

Unknown zei

ze zijn erg leuk!!! :D

Janine zei

heel erg leuk!
ik vind ze gewoon alle 3 gaaf! :D

sylvia zei

wat een mooie kaartjes echt geweldig
groetjes sylvia