zaterdag 25 juli 2009

Klusfoto's

Vandaag zijn we precies één week bezig in ons nieuwe huis. Gisteren heeft mijn jongste zus een dagje geholpen. Zie hieronder. Mooi behangetje he?


En vandaag waren André en ik weer met zn tweetjes. Eerst weer shoppen bij de bouwmarkt. We komen er zo'n beetje dagelijks... Maar aan het eind van de ochtend tot een uur of zes hebben we weer hard gewerkt. Er komt nu ook een beetje kleur. ;-)

Morgen gaan we weer vrolijk verder. Nog maar één weekje, dan gaan we over!

10 opmerkingen:

Ans Brunsman-Hagens zei

Tjonge wat een werk zeg, maar volgens mij wordt het hartstikke mooi!!

Anoniem zei

I'm impressed !!! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat met al die kleurtjes, gaaf !

Groet, Co

Je@net zei

Ziet er al mooi uit Daniëlle! Succes met de laatste loodjes!

Fia zei

Ziet er lekker fleurig uit zo met de kleurtjes zeg!!!!
Behangetje is heel gaaf zal in het echt nog mooier zijn denk ik.
Nog eventjes de kluskleren aan en dan komt het leuke gedeelte, het inrichten!!
Nog een week te gaan, succes nog!

Dora zei

Nou nog even doorzetten, maar het ziet er al heel mooi uit!
Liefs Dora

Ellen de Boer zei

Oh wat zijn jullie druk aan de klus! Ik ken het gevoel van dagelijks bij de bouwmarkt komen, soms meerdere keren op 1 dag! Maar als het eenmaal klaar is dan voel je je helemaal happy!

Angelique zei

Er wordt hard gewerkt bij jullie. Wat leuk dat er al wat kleur komt, zo wordt het steeds meer jullie huisje. Succes met nog een weekje klussen.

Grtjes Angelique

Nicky zei

oh dat zit er al hartstikke mooi uit! de laatste lootjes dus! die wegen helaas t zwaarst maar dan is ook het einde in zicht. en dan komt het leukste. heel veel succes hoor!!

Esther zei

Dat behang vind ik echt gaaf!! Heel erg mooi!!

Unknown zei

zo heej! het begint al helemaal vorm te krijgen! super hoor!
gaaf met die kleurtjes en dat zilver! :D