zaterdag 4 juli 2009

Warm he?

Wat was het toch warm de afgelopen dagen hè? Gistermiddag hebben twee 13-jarigen hier in de tuin het kinderzwembadje neergezet en de hele middag zitten spetteren.

Mijn 13-jarige-brugklasser-af, genietend in het water.

Met dit weer scrap ik niet echt, wel heb ik dit kaartje gemaakt voor een collega die vanavond een feestje geeft omdat ze 25 jaar getrouwd is.

En verder gaat vandaag dit rakje op de post naar Janine! Zij heeft geraden welke kaart niet nieuw was bij mijn post van 24 juni jl.

Ik hoop dat je het leuk vindt...

2 opmerkingen:

Dora zei

Wat een leuke foto's kan me wel voorstellen dat ze op zoek zijn naar vekoeling! En een leuke kaart gemaakt!

Groetjes Dora

Hanneke zei

Haaa, geweldig die "mannen" in dat badje! Pffff wat een vieze hitte ook he?

Mooi kaartje Daan!