woensdag 2 september 2009

Happy family

En nu niet mijn eigen gezin, maar dat van mijn zus(je)... Nogmaals foto's van onze familiefotosessie van vorig jaar november. Voor mezelf had ik deze al eens gescrapt, dus deze is voor jou N.! ;-) (als je het leest voor ik hem aan je geef)

Detailfoto van het schattige roosje dat ik gekocht heb op de beurs in Den Bosch.

En dan heb ik deze week nog een kaartje gemaakt voor een jarige collega. De stempel heb ik al een hele tijd in huis, maar nog nooit gebruikt...


Materiaal: happy family: dessinpapier Daisy Bucket, magic mesh, Prima flowers, vlinder- en borderpons Martha Stewart, rubon en letterstickers van Making Memories, BigShot (titel), metalen kader, brads, tag met stof erop (gestempeld en vastgestikt uit een eerdere workshop), Cricut (ster).
Kaartje: dessinpapier MyMindsEye, lint (merk onbekend), stempel (merk onbekend), knoopje.

4 opmerkingen:

Dora zei

De lo is heel erg mooi de kaart vind ik echt gaaf! Vooral die bloem is super!
Fijne dag!

Nicky zei

allebei erg mooi! wat een happy fotos op die lo! lief roosje hoor!

Angelique zei

Wat een leuke layout met hele leuke vrolijke foto's erop.

De kaart vind ik helemaal super.

Groetjes Angelique

nicole zei

he daan,

super vind ik 't.
gaaf hoor. enne....
BEDANKT!!

je zusje