zondag 22 maart 2009

Bij gebrek aan nieuwe foto's...

... ben ik maar met oude foto's aan het scrappen gegaan gisteren. Janine en Marcia kwamen een dagje bij mij scrappen. En omdat ik zo goed als 'bij' ben met de meeste recente foto's heb ik deze maar gebruikt. Een schoolfoto van de kinderen uit 2003. Deze LO is ook n.a.v. een sketch. (de maandsketch op het Scrapdelight-forum)


Daarna had ik tijd om nog een LO te maken, en daarvoor heb ik deze foto gebruikt, uit 1979! Dertig jaar geleden dus... (ik was daar 10 jaar oud)

Gebruikt materiaal: U R special to me: papier en diecuts van Crate Paper (Lemon grass), chipboard vogel en sheerticket Maya Road, bingokaartje van ?, bladzijde uit een boek van Janine gekregen, Basic Grey monogramletters (overgetrokken en uitgeknipt), letterstickers American Crafts.
Memories: papier My Minds Eye, letterstickers Basic Grey, bloemen Prima, BigShot (vlinderstans en nestabilitie rond scalloped, kurk), Hotfix (steentjes), borduurdraad, pons Martha Stewart, lint uit eigen collectie ;-)

5 opmerkingen:

Jola zei

Vind het altijd zo knap dat je helemaal bij bent! Had de Lo's al gezien, ze zijn erg leuk!

Anneke Wijers zei

Leuke LO's.
Schattige foto's!

Janine zei

super mooi!! het was dan ook weer erg gezellig! vind het zo leuk dat je overal de gebruikte materialen bijzet! (owja de bingo kaartjes zijn van jenni bowlin! ;))
uhm.. ik zou zeggen, wanneer weer??? :D

Esther zei

Heel erg leuk dat je een keer oudere foto's hebt gebruikt!! En het ziet er weer top uit..

Ilonka zei

hoi Danielle, ik heb een aantal keren op je blog gekeken.
Je scrapstijl vind ik erg mooi.
Ik zal zeker je blog blijven volgen.

groeten Ilonka