zondag 15 maart 2009

Verkleedpartij

Vanmiddag toch nog eventjes gescrapt, nadat ik weer veel te lang achter de computer had gezeten... Uitgangspunt was een sketch van het SA-forum. De foto heb ik laatst uit de bestanden van mijn zusje gehaald (tijdens het backuppen) en ik vond hem zo schattig! Alleen was ie qua kleur wel erg lastig...

De journaling is hier beter leesbaar.

En let op: weer zelfgemaakte thickers, ik ben zo blij met bij BigShot en de pasgekochte nieuwe alfabetstansen, een lettertype van Quickutz. Nooit meer tekort aan bepaalde letters.

Materiaal: papier Scenic Route, lint American Crafts, witte en roze pen, printer, BigShot (journalingrondje en witte letters), letterstickers American Crafts, knoopjes Sei.

3 opmerkingen:

Annemarie zei

Prachtige LO Daniëlle! Lekker vrolijk. Mooie letters heb je gestanst, en ik vind dat getekende "lijstje" ook heel leuk gedaan!

Martine zei

Hij is erg leuk geworden Danielle! Leuke journaling en geweldige foto ook!

Groetjes, Martine

Janine zei

super de super leuk! :D