vrijdag 6 maart 2009

Weer een sketch en wedstrijdLO-tje

Goedemorgen. ;-) Het werd weer eens tijd om mijn blog bij te werken... Gisteravond hadden we weer de maandelijkse scrap&bep met ons clubje. Deze sketch was de basis, komt van Pagemaps.

En dit heb ik er van gemaakt, een foto van het scrapweekend van Scrapdelight vorig jaar.

En dan nog even deze voor de maartwedstrijd op het Scrapsite-forum, opdracht is om als titel "look at..." te gebruiken. En dit is het geworden. Helaas mogen wij als CT niet meedingen naar de prijzen die door diverse winkels worden gesponsord... Maar daarom mag ik hem wel nu vast laten zien.

Detailfoto van het boompje.

Gebruikt materiaal: flower power: papier en diecut van MyMindsEye, bloom&grow, diverse bloemen en brads, Fiskars borderpons, ticket, BigShot en Quickutz alfa-stansen.
Look at us: papier en diecut Crate, lemon grass, chipboard boompje Maya Road, knoopjes van Sei, borduurgaren, vogelstje van Prima, thickers American Crafts.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

het papier past helemaal bij de leuke scrapweekend foto ;) en de tweede is ook erg leuk! xx Tamara

ScrapEnjoy zei

Ze zijn beiden erg leuk, de pruik staat je goed hoor, leuk kleurtje meis.

groetjes Lilian

Margriet Tournier zei

Wat een leuke layouts. Mooie schets ook!

Anoniem zei

Gaaf, ik moet jou toch ook eens tussen mijn favo's zetten bj de leuke Blogs. Maar mijn lijstje is vol. hihi. Misschien moet ik ook eens wat gaan schrappen.
Je ziet er schattig uit op die foto.

Groetjes Marjolijn.