zondag 29 maart 2009

Cybercrop

Vandaag was op het SA-forum een cybercrop, georganiseerd door Ellen. De hele week stond het forum al op zn kop (of is het haar kop?) omdat er mysterychallenges werden uitgedeeld. O.a. iemand die de 'mol' moest spelen, mensen die de avatar van dezelfde persoon gebruikten, iemand die steeds moppen moest plaatsen en nog veel meer. Ik had me ook opgegeven voor een mysterychallenge en kreeg de opdracht om iemand overduidelijk te liften zodat het die persoon opviel. Deze LO heb ik gemaakt, een (bijna) complete kopie van een LO gemaakt door Margot. Iemand van wie ik heel veel scrapsels mooi vind. Deze heb ik begin van de week gemaakt. En het komische was dat Margot het eerste een reactie gaf en uiteraard haar eigen LO herkende. ;-)

En vandaag was het de hele dag scrappen aan de hand van een lijst met 50 opdrachten. Ik heb twee LO's gemaakt waarin negen challenges verwerkt zitten!
Dit is dan de eerste LO. De nummers 1 (titel is van stickers), 4 (sketch van Becky Higgins), 9 (ronde pons gebruikt), 16 (mat je titel: da's een vraagteken eigenlijk), 18 (gebruik lint) en 43 (phototurns).

En dan LO-tje nummer 2. De nummers 20 (gebruik een tag), 31 (bloemen vastzetten met eyelets), en 36 (strikje).

En dan heb ik nog een LO gemaakt, maar die is voor de secret scraplift op het Scrapsite-forum, die kan ik dus nog niet laten zien. Maar een productief dagje!

4 opmerkingen:

Unknown zei

wauw vind ze alle drie super mooi! :D

judith zei

super en vooral die onderste vind ik prachtig

Nicky zei

hartstikke mooi alledrie, wat ben je druk geweest zeg!

Anneleen zei

die zien er echt gaaf uit!!