zondag 31 januari 2010

Een bijzondere workshop

Gisteren heb ik een bijzondere workshop gevolgd bij Janine thuis, gegeven door Ilonka. En wel een "koffie-album", helemaal zelf in elkaar gezet en alle onderdelen zijn gekleurd met oploskoffie. Echt zo helemaal niets voor mij. ;-) Ook de vintagestijl is normaal niet aan mij besteed, maar ik vind het resultaat geweldig en ook leuk om te doen! Dit is mijn album geworden.

Deze bloemetjes waren eerst groen met geel, maar ik heb ze gekleurd met bruine inkt en daarna nog met bruine en gouden glimmermist, zodat het meer past bij de stijl van het album.

De foto's in het album zijn gemaakt door Jola, afgelopen oktober.

Ben helemaal losgegaan met glimmermist, op de pagina's en op de bloemetjes.


En met het roze dessinpapier van Jennie Bowlin is het toch fleurig, niet té bruin.



Kortom, een heel bijzondere workshop!
Ook dankzij het goede gezelschap uiteraard. ;-)

27 opmerkingen:

Tineke zei

Geweldig boekje is het geworden Danielle, wat mooi.

Esther zei

Die is erg mooi geworden.. Ook de foto's zijn super.

Mariëlle vdB zei

Ontezettend mooi geworden!!!

Janine zei

Onwijs gaaf geworden! en idd veel mooier met de grotere foto's! :D
en leuk werken he?! met de glimmermist! :D

blogvanco zei

Wat issie mooi geworden Daan, superleuke foto's ook en met dat rood erbij, prachtig !
Ik ben nog lang niet klaar, haha ... eerst maar eens een fotoshoot !

Scrappiness zei

Prachtig boekje zeg! Lekker rommelig met de linnen bladen. Zitten ze nou met leukoplast aan elkaar? Erg mooie foto´s ook trouwens.

Ilse hobbelen zei

wauw!! wat gaaf, kan ze het worksjopje niet op het forum zetten? kunen wij ook aan de gang voor zo'n gaaf koffie album!!
ziet er echt super en oud uit.
mag je trots op zijn

Maaike zei

superleuk zeg!
echt toppie

Chantal zei

Gaaf zeg, erg mooi gemaakt. Ik vind die fotoshoot van jullie in de herfst ook nog steeds zo erg leuk!!

Ilonka zei

hé Daan, wat is het gaaf geworden joh! echt super. ik zal morgen de foto's op mijn website van de winkel plaatsen!

groetjes Ilonka/Rosa

Jola zei

Gaaf is het geworden zeg!!
Helemaal super!

Fia zei

Is toch wel aan jou besteed hoor, kijk nou hoe je er een schitterend boekje van gemaakt heb!!!
Geweldig papier heb je gebruikt past mooi bij de"koffie"kleur!

Dilly zei

Mooi boekje en mooie foto's.

Charlotte zei

Wauw Daniëlle... wat een mooi boekje! Inderdaad niet 'jouw stijl', maar het ziet er super uit! :)

xxx

Linda zei

Oooh Danielle, wat een mooi album is dat geworden! Vind het designpapier erg mooi bij het geheel passen!

M@ureen zei

Wow wat is dat mooi gedaan!
Normaal ook niet mijn "ding" maar als ik het zo zie dan word ook ik enthousiast!

Greetz,
Maureen.

Nicky zei

Hee Danielle, prachtig boekje geworden joh! Dat moet gezellig geweest zijn bij Ilonka!! Ruikt ook zo lekker he? Nog bedankt voor je kaart, heel erg attent van je! Had je eerder willen laten weten, maar ben t glad vergeten. Sorry!!! Hij staat hier op de kast en vandaag gaat mijn werk beginnen! Je leest vast snel hoe dat was. En ook vintage is aan jou besteed hahaha

Maaike zei

Heel erg gaaf geworden!!! Leuke workshop hoor!

Maryke zei

Super gaaf boekje geworden!

Dora zei

Nou ik vind het er prachtig uitzien, en door de kleur erin frist het ook weer iets op, je kan denk ik dit ook op heel vele stijlen toepassen, erg mooi!

Ans Brunsman-Hagens zei

Mooi geheel geworden he? Wie had dat gedacht dat je nog een keer lekker aan het kliederen zou gaan hahaha. Ik vind het leuk geworden, wil het ook wel een keer proberen....

Petra zei

Ik vind 't heel mooi; je hebt het ook mooi subtiel gehouden. Prachtig!!

Dilly zei

Hij is helemaal prachtige geworden Daniëlle, je bent lekker los gegaan. Je boft maar met die mooie foto's!

NicoleJ zei

wauwe wat een prachtig album geworden zeg!

Hetty zei

Ik vind het heel erg mooi geworden. Ook ontzettend leuke foto's van jullie.
gr Hetty

Anneke Wijers zei

Leuk toch, dat iets wat zó niets voor jou is,
toch zo geweldig leuk is geworden!

mireile zei

wat een prachtige foto's, het boekje is FANTASTISCH geworden!