zaterdag 2 januari 2010

JaarOverzicht 2009

Mijn JaarOverzicht 2009 (JO09) is klaar hoor!
Elke woensdag zette Ellen een opdracht op het SA-forum en ik probeerde die elke vrijdag te maken. Heel soms liep ik iets achter (vooral in de tijd rondom onze verhuizing), maar meestal lukte dat aardig. Het is een heel boekwerk geworden. Erg leuk om te doen en vast heel bijzonder om over een aantal jaren nog eens door te bladeren.
Dit is week 52:


En dit is week 53: (een extra weekje dit jaar, ahum vorig jaar...)


Morgen ga ik beginnen met mijn nieuwe project, dat ook op het SA-forum georganiseerd wordt. Scrap je slank! ;-)

8 opmerkingen:

margret zei

Wat een prachtig jaar-album heb je gemaakt zo! Ik blijf het ook bewonderenswaardig vinden dat je het zo consequent vol houdt. Ben benieuwd naar je scrapproject van volgend jaar, dat zal ik dan ook vast wel weer gaan volgen via je blog, als je dat tenminste ook weer plaatst.

Angelique zei

Deze zien er ook weer heel erg leuk uit. Succes de komende tijd met scrap je slank.

Groetjes Angelique

Anneke Wijers zei

Dat is wel een hele leuke herinnering;
alles van een jaar bij elkaar.
Ik ga er eens over nadenken of ik dat ook wil doen.

Esther zei

Ik vond het leuk om jouw jaaroverzicht te lezen.. Super dat je dit weer een jaar hebt volgehouden..
Ik ben benieuwd naar je nieuwe project voor dit jaar..

Dora zei

Die tweede lo wat is die enorm mooi en een prachtfoto ook.
Ben benieuwd naar je nieuwe project ik hou het weer in de gaten!

Charlotte zei

Wat een prachtige layouts Daniëlle! En voor jou en je familie ook de allerbeste wensen voor 2010!!!

marja zei

huh? ik had m toch echt geplaatst dacht ik... in ieder geval zei ik dat je zo'n mooie afronding van je jaarproject hebt gemaakt en dat je blog er zo lekker fris uitziet!

Nicky zei

gaaf hoor, ik vind het echt super dat je het afgemaakt hebt! ik ga m ook doen dit jaar, eigenlijk volg ik jouw voorbeeld...
ik blijf ook volgen wat je dit jaar doet, lijkt me een supermoeilijke opdracht!!