woensdag 20 januari 2010

Snel he?

Plaatste ik maandag nog een bericht dat ik nodig de gekregen stempelafdrukjes eens moest gebruiken... Tadaaaaaa, hier zijn dan al twee kaartjes. Snel he?

Deze is voor een zieke collega, kaartje gaat vandaag nog op de post.


En dit had ik dit weekend nog gemaakt, voor mijn zieke zus, met wie het overigens al veel beter gaat gelukkig. Het idee had ik al een tijdje (had het eens een keer voorbij zien komen op andere blogs), het duurde alleen even voordat ik een winkel vond waar ik deze zakjes kon kopen. ;-) De mensen in de winkel vonden het maar vreemd dat ik een paar van die zakjes wilde hebben...

Groetjes,
Daniëlle
(heb mn handtekening per ongeluk gewist...)

11 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een schattige kaartjes Daniëlle! Je hebt ze ook mooi ingekleurd... :) Heerlijk, die toffees. Ziet er leuk uit in dat zakje. Fijn dat het de goede kant op gaat met je zus! :)

xxx

Linda zei

Dat zijn mooie kaartjes geworden!

Petra zei

Heel mooi gedaan en die bovenste stempel is zo schattig en lekkerrrrrrrrrrrrrrr fudge zo te zien?

@ Wat heb je nu gedaan met die bloemenrand in het haar van dat meisje, glitter ofzo? Het ziet er heel mooi uit;-)

Tineke zei

Wat een leuke kaartjes zijn het geworden en wat een leuk idee om zo fudge te geven. Je hebt me op een idee gebracht.

Esther zei

Dat ziet er weer leuk uit..

Fia zei

Het zijn echt beeldschone kaartjes die stempeltjes zijn erg schattig!
Leuk het zakje caramels lachen hoor dat je om die zakjes heb gevraagd heb het ook een keer gedaan durfde bijna niet!!!
Wat fijn dat het met je zusje weer wat beter gaat!

marja zei

leuke kaartjes daan!!
en dat zakje is ook schattig! doe altijd weer ideetjes op bij jou ;-)

Dora zei

Dat zijn erg mooie kaarten, erg leuk!
En dat zakje echt super, wil ik ook nog eens gaan doen!

Jacqueline zei

Wat een leuke kaartjes! En het zakje is ook helemaal te leuk!

M@ureen zei

Ontzettend leuke kaartjes!

Ans Brunsman-Hagens zei

Wat een mooie kaartjes Daan, en dan die caramel toffee's jammie, het water loopt me in de mond hahaha, Supergaaf!