zaterdag 16 januari 2010

Scrap je slank

Het nieuwe jaar is begonnen, tijd voor een nieuw project!
Op het SA-forum is Peter begonnen met het hosten van het Scrap Je Slank-project. Zoals wel meer mensen wil ik graag afvallen. Nu ga ik erover scrappen. En door het te laten zien moét ik wel. ;-) Dit is mijn zelfgemaakte album. Het idee hiervoor (met de boekbindringen) heb ik vorig jaar gezien bij verschillende mensen.

De zijkant.

En de binnenkant. In het envelopje zit een kaartje met mijn startgewicht... Erg geheim dus. Getallen zal ik niet op internet zetten hoor.

Uitwerking van de eerste opdracht. Elke twee weken komt er een nieuwe opdracht.


Wens me geluk...

14 opmerkingen:

Chantal zei

Hij is super leuk, veel succes met afvallen.

Anneke Wijers zei

Ooooooh, dat ziet er erg leuk uit!!!
Ik moet ook afvallen, dat is een feit!
Maar hoe ga je dat nou doen?
Doe je foto's van jezelf er in en hoeveel je afvalt?

Esther zei

Heel erg leuk.. Dat met die ringen vind ik erg mooi.. Ben wel benieuwd waar je dat precies vandaan hebt hoe dat moet..

blogvanco zei

Ziet er heel mooi uit en ik wens je er sterkte mee, gaat goedkomen. Wil ook wel weten hoe je zo'n album maakt met die ringen ...

Charlotte zei

Wat een gaaf album is het geworden Daniëlle... mooi papier heb je gebruikt. Scenic Route blijft één van mijn favoriete merken...

Ik wens je heel veel succes met afvallen. Inderdaad, publiceren is toch een soort extra stok achter de deur. Zet 'm op meid, je kan het!

xxx

marja zei

natuurlijk wens ik je heel veel geluk!! maar je bent al op de goede weg en zo te lezen ben je ook echt gemotiveerd dus ik heb er alle vertrouwen in! leuk idee om hierover te scrappen, ziet er goed uit!!

Astrid zei

Heel veel succes met afvallen Daan - het boekje ziet er alvast heel erg mooi uit!

Dora zei

Een erg mooi boek zo, erg leuk gedaan met die ringen, ik ga voor je duimen dat het allemaal gaat lukken!

margret zei

Het is een hele mooie omslag geworden voor je "scrap je slank".
Succes met je boek en het afvallen natuurlijk. Onwijs goed dat je dit gaat doen.

Linda zei

Ziet er al veel belovend uit! Succes ermee!

Fia zei

Nou dit is al een geweldig goed begin, ga zo door gaat je lukken hoor!!!
Het album is geweldig mooi het zakje vind ik zo schattig!
Ik zie dat je je favorite papier heb gebruikt dan moet het helemaal goed komen!

Natasja zei

Veel succes met afvallen !!
Ik vind het een erg mooi album..

Irene zei

Mooi boekje. En wat een goed idee zo met die boekbindringen!
Veel succes met afvallen, maar op deze manier gaat dat vast lukken

M@ureen zei

Leuk is het boekje geworden, succes met het afvallen!