maandag 18 januari 2010

Een paar kaarten

De afgelopen maanden heb ik geregeld kaartjes gemaakt en verstuurd, voor verschillende gelegenheden.
Deze verjaardagskaarten zijn naar forumvriendinnen gegaan.


Deze naar een zwangere collega.

En deze naar een forumvriendin die verhuisd is.

Mijn kaartjes zijn over het algemeen clean&simple.
Nu heb ik een tijdje geleden heel wat stempelafdrukjes gekregen, omdat ik daarnaar gevraagd had en het wordt tijd om daar ook eens iets mee te doen...
Misschien wordt het volgende kaartje dan ook heel anders...

9 opmerkingen:

marja zei

clean and simple, maar oh zo leuk! ik vind je kaaartjes echt super!!

Petra zei

Ik vind ze helemaal niet clean and simple; ik vind ze juist hartstikke gaaf; gewoon zo door gaan ;-))))

@ Bedankt voor het toevoegen van mijn blog aan je lijstje!

Petra zei

By the way: leuke banner met een nog leukere spreuk!

Charlotte zei

Clean and simple? I love it! Hele gave kaartjes Daniëlle... :)

xxx

Dora zei

Erg leuke kaarten ik vind het dus weer moeilijk om zo kaarten te maken, terwijk ik het wel erg mooi vind.

Angelique zei

Hele leuke kaartjes Danielle. Ik hou wel van clean en simple.

Groetjes Angelique

Anneke Wijers zei

Leuke kaartjes.
Lekker strak!

Mariëlle vdB zei

Wat leuk allemaal!!! Vooral die 3 kaarten die bij elkaar staan boven aan vind ik helemaal geweldig!!!

M@ureen zei

Erg leuke kaarten Daniëlle!